My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Saturday, February 14, 2009

serabut kuasa lapan.

Photobucket


pic taken : 2005
guitar skill : 0
cord : cord tibai
credit to : lien the photographer
venue: my beloved room


adoi ai....dikala malam-malam yang dingin dan indah ni....bertemankan langit, bulan dan bintang yang menjadik saksi aku menggunakan broadband nih kat luar umah akak aku sebab dalam rumah asyik terdisconnect aje...ape crita ni ? dekat putra heights pun line macam biskut chipsmore...kejap ade..kejap takde...dah la dekat depan rumah akak aku nih rumah orang bujang...kang xpasal-pasal diorang ingat aku nak test market plak....nayo eden....

assignment xsiap lagik nih...wei tekanan wei !!! tadik petang time service elok gatai duk on9 mespes....skarang baru nak terhegeh-hegeh buat assignment....baju seguni xbasuh lagik....pikirkan rilex dulu....xpe....aku yg drive sendiri...xsusakan sape-sape....hehehe...i'm an independent girl...

=]

mane ntah guitar kapok aku nih....nak layan lagu jap...ilangkan tensen jap....
chow~

No comments: