My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Sunday, February 15, 2009

moderate.

colorful Pictures, Images and Photos


ahah.hari nih pagi-pagi lagi anak sedare aku yg mulut macam bertih jagung dah bangunkan aku bising-bising.harap je baru 3 tahun tp mulut macam budak darjah 3. aku tengah baik punya layan mimpi, dia panjat atas katil and then loncat-loncat pijak perut aku.senak xboleh nafas skijap. dalam hati " hantu betul budak ni....aku baling keluar tingkap kang...." baru pukoi 9 wei !!!! hari ahad macam nih supposedly bangun pukoi 12 !!!! k xpela....dengan air liur basi di pipi...aku turun bawah ingat nak basuh baju.skali kak sue suruh siap2 cepat sebab abang khairul nak gie survey kedai kat seksyen 7.cisss....abang ipar aku nih nak bukak kedai ape la plak dah kat seks7 nih...? pasni dah susah la mau lepak-lepak kat mapley sebab suda ada spy...

lepas habis semua tu terus gie IOI mall jap beli barang ape2 yg patut utk balik uitm nnt petang then terus pergi car wash.kereta aku tuh dah kotor sesangat since dari time dekat taiping lagik aku malas nak cuci.hehehe.biasela.dulu time awal2 dapat, bukan main lagi setiap minggu nak cuci, polish ape semua...skarang ni....jangan harap ler....

=]

No comments: