My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Sunday, February 15, 2009

the F-FLO day.

color Pictures, Images and Photos


hmmm...F-FLO day dah lame dah habis...tapi still banyak blog-blog student2 KPTM and PRE-LAW yg xhabis-habis nak fight against sesame sendiri blaming each other sebab duk tak puas hati itu dan ini.even though aku student KPTM aku tak naklah bias towards any party....i'm just being neutral. sebelom aku terlupa, i've should thanked to those yg telah berpenat-lelah handle event ini.kalo aku, maybe belom tentu aku dapat manage program macam nih.ok.aku rase both have its pros and cons....kepada student KPTM yang banyak complain dan buat serangan melulu nak main tembak-tembak orang je kat blog friendster tu sebenarnye bukanla tindakan yang bijak.

kalo ade yang tak puas hati, why not just confront with each other face to face.selesaikan dengan cara damai.ok.yg first skali buat en fuad yang aku tak-tahu-siape-die...aku faham, niat kau baik...kau nak menegur tentang keburukkan malam tu yang agak kebaratan.aku faham dari isi yang cuba kau nak sampaikan, kau bukannya nak hentam mereka-mereka yang disebalik tabir for this event.

en.fuad-yang-aku-tak-kenal-siape-die-ini sebenarnye nak tegur tentang etika pemakaian,kelakuan dan hal-hal yang berkaitan dengan keagamaan.bukannye menghentam student2 pre-law uitm tentang buat kerje bagus ke tidak.tapi the pre-laws keep on argumenting that the kptm's nih xbuat kerje langsung.korang xdapat bezakan ke ? buat en.fuad-yang-aku-xkenal-siape ni... kau perlu tegur dengan cara baik sebab bukan semua orang boleh terima dengan apa yang kita cakapkan. macam itu jugak dengan izzat.kite xboleh nak point-point orang macam tu.itu menyakitkan hati orang.aku nak tanye kau...kau ade bagi sumbangan tenage kerje ke ?

ok.nampak x ? aku tak bias towards any party pun ok.

part BI-BM tu bagi aku kicik punya hal saja.it is not a big deal for me bacause we all understand both language since we've studied both of it dari primary school lagik kot.lainla MC tu nak cakap bahase tamil ke urdu ke...mungkin aku akan pertikaikan.
=]

the worst thing right here is now that situasi dah berubah menjadi kepade perang between uitm and kptm.

and paling tak boleh tahan skali, ramai manusia-manusia yang telah menambah perisa sebagai penyedap rasa bagi issue nih bertambah berapi.and i guess y'all know who is that particular person.

campur tangan oleh individu yang lebih tua atau senioritinya lebih tinggi daripada law students yang lain xpatut terjadik.sepatutnya you as a senior shouldn't point your finger towards the other.as a "matured" people you've should give the juniors a piece of your advice.mendamaikan kitorang yang junior yang boleh dikatakan masih mentah dari segale aspek.bukannyer membabi-buta hentam orang ikut sedap rase je."matured" la sangat kan macam tu....nampak sangat bias anda itu wahai abang senior.

lastly,you guys should thanked to those yang telah berpenat2 handle event nih.cume 1 thing ajelah yang aku nak question dekat sini...overall event hari tu ade mencecah 10k ke ??? sebab aku dengar ramai yang terlibat dengan fashion show haritu xdapat makanan.luckily, budak2 fashion show aku dapat makan sebab member2 yang dah makan tolong ambilkan makanan untuk kitorang.tenks sesangat korang ! kalo x, mesti aku dah kebuluran.
=]


ape-ape je lah.bende dah lepas.and and and...aku xpaham kenape ade suare-suare yang mengatekan band perfomance malam tu xperlu ? korang tahu x, band perfomance itulah yang menghidupkan malam tu.keep on playin' good music!

oh, terlupe plak nak cakap...to those who has labelled the KPTM students as rude please do think twice while you were labelling other people.you've might hurt people's heart.we're not a can of sardine to be labelled by the others.i don't think all of the KPTMs are rude.maybe just some of them are rude.so P-L-E-A-S-E do not label all of the KPTMs as a rude people.

respect does not comes easily.you've should have respect other people first in order to get back the respect.

ok.setakat itu saje bebelan saye utk hari ini.sekian.harap maklum.sadaqallahul'azim.
;]

1 comment:

Anonymous said...

thanx babe!
linked u up!