My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Wednesday, February 18, 2009

Bullshit.

dear bloggie.

semalam, aku xsempat langsung nak blogging sebab penat siapkan assignment BEL plus sibuk ngan nak study tuk paper Social Psychology. semalam merupakan hari yang sangat-sangat stress dan hari utk beremotional-emotional utk aku.plus hari ni pun ade gakla skit2 tapi malas aku nak layankan.tapi sebelum tu, aku nak sarankan anda-anda supaya jangan membaca entry ini sebab boleh menyebabkan anda mati terkejut !

talking back about yesterday...aku sumpah aku memang sangat-sangat geram dengan seorang hamba ALLAH ni yang memang sangat BULLSHIT + BULLDOZER + BASTARD HABIS LA + FUCKING SHIT dan segala kutu yang sama waktu dengannya.ok.aku malas nak mencarut lagi.aku tahu mesti ada yang tahu siapakah manusia tu lantak kat kau la kau nak kecoh2 nak story nak report kat orang tu kau punya pasal la..tapi jangan sampai aku dapat kau sudah la....memang sakitla kau kalau aku dapat tau kau yang punya kerja.

kau tu dah la lecturer...tua dari aku..jangan la jadik annoying sangat kalo umo dah 41 dengan anak dua.berpikir la guna otak selaras dengan umur kau tu.jangan sampai aku hilang respect dekat kau. kalau sekali-2kali-3kali kau nak tembak aku....i don't mind....masuk kali 4 sampai kali yang ke-10 aku dah mula rasa nak ludah je kat muka kau sambil hempuk meja kat muka kau tu....di ikuti dengan gaya smackdown THE ROCK "IF YOU SMELLLLLL WHAT THE ROCK IS COOKING ?" karang... masuk paper plak student IPTA belasah lecturer...paling best dan brutal kalau aku dapat buat aksi pedigree CHRIS JERICHO ataupun aksi tenyeh buntot macam RIKISHI !!!! walaweih ! memang puas hati kalau aku dapat buat macam tu kat kau...

kau ingat, kau lecturer, kau boleh guna veto power kau sesuka hati ? kau boleh nak sesuka hati ugut student nak bagi failed ? kau ingat kau dah cukup bagus ke dengan ugut-ugut student macam tu ? aku tahulah....aku bukannya jenis yang suka nak bodek-bodek nih okeh. please okeh! aku bukannya jenis yang hipokrit nak puji-puji kau kaya dengan harta kau yang kononnya menimbun tuh okeh. setakat baru beli NIssan x-trail baru pun nak kecoh...beli baju polo baru pun nak kecoh...apekes ? Jakun ka hapa ? kat kampung kau takdak ke hapa ? alahai...orang lain beli handbag LV yang 10k tuh tak kecoh pun...ape punyer batak kau nih ?

nih, nak habaq mai skit...cousin aku yang dari kecik membesar dekat Netherlands tu datang Malaysia fasih je cakap Melayu, kau yang hari-hari makan budu pegi study kat overseas balik Malaysia tiba-tiba dah tak reti nak cakap Melayu ke ? dah tak kenal roots ke ha jantan tua xsedar diri ? hahahaha...hamek kau...bersepah je kot orang yang aku kenal tinggal kat overseas lebih dari 10 tahun balik Malaysia pandai je cakap BM.ini tak..nak cakap BM sibuk nak buat American-accent.yuksss ! it's so disgusting okayh. and plus, kau speaking pun bukannya betul sangat grammar tuh. hancur jugak kau punya plural and singular tu...kalau kau nak make it for fun it's okay..aku boleh terima.tp kalo dah asyik2 cakap macam tu, it will make you look sooo STUPID! Do you get it ? It annoys people around you. aku tak tahu macam mane classmate aku boleh nak tergelak-gelak suka dengan lawak bodoh kau tu...ataupun diorang tu memang species hipokrit jugak ke aku xtahulah...

lainkali....kalau dah memang time class tu datang je lah buat class.orang dah datang, gatai nak pi postponed...pastu sibuk nak buat class ganti time weekend.kacau orang punya weekend.macam dah takdak time lain ja.hey hallooo....pikiaq la skit...gunala skit otak tu...kau tu lecturer...study kat overseas lagi tuh...orang pun ada family jugak.macam kau tu, bile balik kerja boleh jumpak anak bini.kitorang yang tak duduk dengan family nih plak kau tak fikir? dah kakak aku dalam keadaan emergency time weekend hari tuh,sebab abang ipar aku kena slip disc...sapa lagi nak jaga anak-anak dia...? sibuk ja nak question kenapa adik beradik aku yang lain xtolong.mane parents aku apehal tak tolong.dah diorang semua stay kat negeri yang berlainan... kau sibuk nak pertikaikan sangat family matters aku nih apehal ? kau siapa ? dulu nak jadik polis tapi xdapat jadik polis ka hapa ? aku memang pantang kalau orang nak sentuh issu-issue family nih.buat apa aku nak klentong bab-bab orang sakit nih,BODOH ! buat aku macam pembunuh kes jenayah ALTANTUYA ja.ingat nih sekolah rendah ke apa ? ke kau memang ada gangguan mental ?

tapi bila bab orang lain, takde plak kan kau nak question lebih-lebih... ape masalah kau dengan aku pun aku tak tahu la.ape muka aku nih muka penjenayah ka ?

sibuk nak cakap aku nih IRRESPONSIBLE plak...fuck off la babi ! just because aku terlupa and tak terfikir langsung nak text kau bagitau yang aku xdapat datang class kau nak hentam aku kau-kau punya kan?.sorryla..aku nih xpandai k nak menipu-nipu nih.aku jenis yang sangat loud and sangat frankly when it comes to my personal things. nak shoot aku pun sibukla time class...time mengajar...ape dah takdak time lain ka ? elleh...sengaje la tu nak melalut so that nnt kau cume kene mengajar sikit.eh bukan kau memang selalu macam tu ke ? time mengajar sibuk nak pot-pet-pot-pet macam betina.

btw, bukan ke kau jugak yang cakap it is depend on us whether we want to come to your class or not ? tapi bile aku quote balik kau nak make it as a big issue plak.haram betuila pondan ni.bila dah settle, kau xhabis2 nak menganjing2 aku plak dah kan "its up to you what you want to do" dok repeat berpuluh2 kali plak sampai habis class..kau nak sarcastic dengan aku yea ? nvm...i'll give you the chance to do it... kau nak sangat menang kan ? ok.fine....kau puaskan dulu hati kau...aku terima sebab aku tahu memang salah aku sebab tak dapat bagitau kau yang aku tak dapat nak datang class ganti kau sabtu lepas.

same thing goes for today...penat2 semalaman aku buat outline keje kau...sampaikan aku study tentang social psychology pun skit je...kau boleh buat toya dengan aku plak kan...baik punya aku dah que lama sebab nak tunjuk outline dekat kau telah berkali-kali nganjing aku dengan cakap " i don't want to check your outline because it is up to me whether i want to check it or not "...hahaha...ingatkan WAR ni dah habis semalam punyer cerite jer dah tutup buku...tapi kau nih harap je muke macam orang tua...badan orang tua...ada anak 2..bapak orang kot...belajaq tinggi2 sampai overseas otak macam budak perempuan yang duk study kat primary school je lagi kan...ada lagi na manusia macam kau nih...sengaje je nak provoked2 aku kan...nak cucuk2 aku...nak kasik aku berapi kan...xprofessional langsung...kalau aku nak ikutkan EGO aku yang tinggi menggunung ni dah lame aku dah ludah kat muka kau and blah je buat tak tau....tapi mengenangkan ape yang mak dah pesan kat aku malam tadi dalam phone, aku senyum je...maniskan muka...telan je kau cakap ape wahai setan lahanat ! ok.fine.sabar.sabar.cool.cool.relax.relax.sista-sista memang cool.aku pujuk jugak hati aku.

time kau tengah check plak, kau complain yang aku punya kerja xdak perubahan langsung dari yang 1st draft last week punya.babi.padehal kau tak tengok habis2 pun aku punya outline tu kau dah jumped into conclusion yang aku punya kerja xbetul.pukimak la weih.sedangkan ape yang aku buat tuh, aku dah refer dah dengan diorang2 yang kau cakap perfect tuh! Oh, terlupa...mereka perfect kerana mereka rajin menjilat bontot kau !
=]

time tuh...dekat mate aku..kau yang besar tu tibe-tibe je dah jadik kecikkkkk sangat....macam semut api je aku rase nak pijak2 dengan heels aku...eeeeeeeeee....... geramnya...awat aku nak kena ngadap muka orang tua nih lagik aku pun xfaham !!!!

ape ? ape ? ape? kau nak failed kan aku punya BEL for this sem? OK.silakan.tapi lepas tu pastikan yang aku tak dapat jumpa kau lagi sebab kalau aku dapat jumpa muka kau....jangan harap la kau nak tengok dunia ni lagi....jangan mimpila nak kecoh2 kau punya perfume yang setakat 200 hengget tu....hahahaha....gelak setan !

oh ya.kalau-kalau ada hamba ALLAH yang teringin nak cuba-cuba report kat orang tua pondan tak sedar diri tu..silekanlah.silekan juga report kepada coordinator mahupun dean. supaya memudahkan lagik kerja aku untuk menyuarakan hak aku.BTW, ini aku punya blog, so it is depends on me to say whatever i want to say.kau belajar law kan ? kau tahu ape itu HUMAN RIGHTS kan ? So, back off ! MINE YOUR OWN BUSINESS !!!

7 comments:

AieSha said...

sabar.. sabar..

tp respek sama ko. peminat gusti rupanya. hee. ;)

* [ F y z a ] * said...

sabar2 eh! its life.. jgn ngamuk sgt taw..nnt runtuh kolej mawar nnt.. xdek tmpt tinggal.. :P
linked u dah!

Anonymous said...

eh sayang..
i think i know who's dat lecturer yg ang mentioned..
dia mmg cetu..
selamat diz sem aku xdpt dia..
serius..dia mm leh jtuhkan gred stdent sukasuki dia jer..

haniey shukor said...

aie akaike,

hehehe...tenkiu2....time tuh aku sangat emotional unbalanced.hehehe

wwf dulu je...time2 skolah rendah.skarang nih dah xboleh nak layan dah sebab dah xde THE ROCK.hehehe...plus dah jadik lady-like ye skarang ini.

=]

fyza,

hehe....tenks2 juga.sakit hati sangat tgk muka org tua tu.nasib kau xpernah dapat dia jadik lecturer bel kau.kalau x,mesti kau pun akan cepat menapouse macam aku...hehehe.mawar xkan jadi ape2 punyer...don't worry!
=P

am,
syyy....senyap2 ehh...namenya sangat taboo di sini.hehehhe...dengki duh aku class kau xdapat dier dah...while aku still kene ngadap lagi muke dier this sem...tensi...tensi..tensi...
=[

13may said...

errr....errr....

[loveyourlife] said...

sbar2..
hehe~

13may said...

yuuhuuu!!!!

:D