My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Saturday, February 14, 2009

happy valentine's day to myself !

Photobucket


gambar di atas tidak ada kene-mengena dengan entry utk hari ini.sekadar gambar hiasan yg telah di snap oleh ammar boroi ketika di genting last sem lepas habis final exam.
=]

pada suatu tengah hari yang sangat indah bertarikh 11 february 2009[selasa] di parking lot dekat cempaka 2 merangkap building tuk budak-budak law di uitm shah alam, ada seorang minah yang sedang cuba mengstart-kan engine viva putihnya yg tersangatlah kotoq...tetibe menyedari ada sekeping nota di wiper front screen-nya...sangkanya surat cinta dari pakguard kerana main parking di merate2 tempat....sangkaannya meleset sama sekali....di atas cebisan kertas nota kecil itu tertulis

"to the owner of this car, would you be my valentine ? please contact this number...016-********- ANAZ..."


hahahahahaha!!!!! nak terpecah jugak la perut aku membace note itu.mana mungkin ada secret admirer....nih mesti ade orang sesaje nak pedajal aku punye la dalam otak aku. aku pikir....hahahha....kalo xpun, mesti orang tu xensem...sebab tu dier malu nak berdepan dengan aku...hahahaha...jahat sial aku nih.... ahh...xkire...ni mesti ade orang nak kene kan aku punye lah nih...

aku xstory kat sesiape pun kisah nih sebab aku xnak jadik bahan oleh classmate2 aku serta roomate2 aku...xmo...xmo...xmo....!!!

scary !!!! mane tau kalo betul pun itu adelah dari seorang lelaki, mesti orang tu seorang psycho !!! babi takut sial! maka dengan itu, aku telah membuang cebisan nota itu ke dalam longkang.harap maklum.
=]

hari ni xbanyak buat ape pun...lepaskan gian main internet sebab dah lame xdapat on9.plus cari informations regarding to my assignments.perghhh....banyak gila kot assignment.k la chow dulu.nak gie tengok TITANIC kat star movie.alang2 dah duk kat umah akak aku,tengok tv jer memanjang aku nih.ape-ape pun.happy v-day to myself !

"WOMENS HEART IS LIKE A DEEP OCEAN"- quotation dari film TITANIC. jangan kaco.nak gie layan jiwang sorang2 cover-cover get ready ngan satu kotak tissue. hehehe.bye!

=]

No comments: