My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Friday, February 13, 2009

silent mode.

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket


dear bloggie.

harini tido macam nak mati! guess what ? this morning aku dah bangun semayang subuh itu pun teruk gile aku merungut dekat dlow...luckily ade roomate yg baik macam dier nih...hahaha...sikit pun xkisah nak kejutkan aku yg pagi-pagi suke merungut nih...suddenly sue and emma text aku cakap yg class sir irmo hizam kat lecture hall hari nih cancel because he has an interview dgn paper ape ntah for this coming sunday...duhh....nanti nak kene buat class ganti nih yg aku leceh skit.then another 20 minutes lepas tu another text comes into my cellphone telling that our eco class with prof tangga pun cancelled out.ceyt....

make aku pun ape lagi...merapatkan saf ke katil dan dengan gaye kuak lentang menarik selimutku dalam gerak perlahan sambung tidoq balik!!! yippie !!! amoi, rima and dlow tersangatlah cemburu !!! hahah...mane xnyer...last night kitorang berparty sampai kul 2 pagi celeb birthday haziq a.k.a kosong yg merangkap bf kepade cik dlow kite nih... kesian en.kosong kene prank gile babi punyer kaw-kaw kitorang kasik kat dier since last week lagik. crappy gile kitorang punyer plan.biase arr kan kalo kepale otak dlow,amoi,maria,aku dan mereka yg sama waktu dengannya dah bercampur mmg hell habis la jadiknyer! dlow kadang2 tu ade jugak cakap xsampai hati nak teruskan prank nih, tp setelah amoi ngan aku duk cucuk-cucuk jarum tuk teruskan mmg kalah PUNK'D ,WAKENABEB dan yg sewaktu dengannyer lah!!! hahaha... sekalung penghargaan jugak buat meg, magoo, abe and pe ntah budak tesl lagi sorang tuh...huhhu

Photobucket


sorry haziq!
=]

best x kene prank ???

Photobucket Photobucket
PhotobucketPhotobucket



kitorang krew-krew nih dah macam askar ape je duk meniarap2 disebalik timbunan batu-batan dekat fac engine tu...specially maria la yg paling klaka gile sebab die mmg sangat bersemangat dalam bab-bab prank nih....dielah tauke yg telah membuat ramuan utk disimbah kepade haziq.... later on or next time aku upload gamba2 nyer sebab photobucket macam cibai di saat ini.

lepas habis makan-makan tetibe cik esah kite mengajak main truth or dare le pule.ok.mate aku dah segar bugar le pule aku pun ok ajela sebab malas nak balik bilik walhal gate mawar tutup kul 11.gasak ajelah nyah !!!

Photobucket


make dengan itu kitorang semue memlilih utk main truth aje, xnak main dare,k. fine..make selepas itu terantoi lah kisah cinta lama semua orang.ceyt diorang nih xde bab lain punyer...mesti nak korek pasal kisah cinte orang je....termasuklah aku...hahahah...yg klakanyer diorang boleh tanyer aku nih single ke taken ??? of course aku single-mingle lagi...obvious kot.diorang ckp lagi muke aku nih muke orng dah ade bf ....wahhh..hebat korang nih kan..specially eisya....tengok muke orang je pun dah boleh bace ade bf ke x..nnt aku nak suruh
kau check muke kambeng tuk aku la plak...dier dah ade bf ke blum...huhuuhu...kiddin' yeah eisya !
=]

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

then malam tu mesti la dlow and haziq yg paling bahagie as if both of them were at cloud 9....siot je dlow aku dah tolong kau dengan tanye soalan dekat haziq yg berbunyi macam ni... " siapekah dlow dihatimu wahai en.kosong?" tengok...aku siap bermadah pujangga lagi kau boleh kasik sepak aku punyer bontot lagi ann....sedih kot....
=[

hahaha...lepas tu dalam 1.40 am baru kitorang gerak balik...panjat pagar..nyelit kat gate besar tuh...suddenly jeans levi's 501 aku berbunyik " praakkk " di bahagian bontot aku check2 dekat gate tuh ade cebisan-cebisan jeans aku..."fuck shit!" jeans aku terkoyak kat bontot!!! aku xsure either meg, haziq, and magoo perasan ke tak jeans aku terkoyak...diorang stay kat situ sambil memerhatikan kitorang kirenyer macam jage line la kalo2 pak guard nak tangkap kitoang ke...hantu nak kaco kitorang ke...diorang la yg budget hero nak bukak silat...hahaha....malu gileeee!!!!

then sampai hostel ramai2 mandi berjemaah sebab takut.tapi aku x...aku dah biase dah mandi malam sebab before the FFLO day, aku mmg selalu mandi kul 2-3 pagi sebab aku punyer class tarian habis lambat.thank god before this aku xpernah nampak pun bende tuh sebelom nih.setakat die mai melintas tuh pernah la skali. mane xnyer, daripade 4 orang kitorang satu bilik, 2 orang yg alim2 iaitu rima and dlow dah pernah nampak rupe bende tuh...mmg tersangatlah fuck shit kalo nak mai menjelma2 depan aku plak kan.... aku pernah nampak satu cahaya yg sangat silau melintas through ekor mate aku dlm mase sepantas kilat time aku tgh lipat kain around 2.30-3.oo in the morning iaitu time aku baru habis class tarian while the others balik kul 4 pagi lebih sebab ada latihan drama.mane x goyang aku dibuatnye...dari lagu rihanna disturbia terus aku pasang yassin 2-7 round sampaila aku terlelap dalam keadaan busuk masam sebab takut nak gi mandi.siow betol !

Photobucket


guess what ? ape kene ngene model berbaju striking di atas dengan entry nih ? ok.sebenarnye aku telah menjadi one of the fashion designer that F-FLO night.aku jadik fashion designer utk model fabulous while didie handle model for crap. serious shit weih.it's not easy to be a fashion designer.and extra plus aku yg xpernah jahit langsung nih tetiber jer jadik seorang yg professional dalam bab-bab menjahit nih.padehal dulu kerje kursus KH yg jahitan semuanye aku upah orang.tau dak kitorang diberi kain ni 2 days before the show and we have to figure out everything to make it happen.sampai satu stage di mana aku dah hampir give up tp bile pikir2 kan balik, i'm not a quitter !!! aku gagahkan jugak diri aku menjahit kain tu sampai pukul 5 pagi.terlelap skejap, kul 8 pagi terjage dengan xmandi ape jadah langsung terus continue menjahit. luckily naema, mai, ninie and dila datang tolong aku sambung jahit manik2 and another extra accesories kat baju tu time petang sebab aku ada rehearsal tuk openning dinner malam tuh.

memang macam puki skit dier punya kelam kabut dan hectic.naseb baik naema bawakkan aku bihun goreng satu bungkus sebab time aku tengah menjahit tuh pun dah menggeletar-geletar kebuluran dah.tekak aku pun rase perit je nak telan bihun yg sedap tu sebab aku susa hati kalo baju tu xsempat nak siap.tapi akhirnye licin jugak aku sentai sebab lapaq nak mampuih !

hahahaha...

even though fashion show tu xmenang ape-ape pun...aku happy sebab dapat experienced feeling macam dalam 8tv tu..ape tuh ? PROJECT RUNAWAY? Haahaha...opkos la yg tu grand and yg aku pnyer nih cikai je....but it still gave me some input and output yg aku sumpah xmo amek fashion designing sebagai my profession ! hahaha

btw, fyi, FFLO day adelah dinner utk foundations and pre-law students. FFLO stands for ;- FOR FUTURE LAWYERS ONLY.best! later on i'll story about that event because right now i need to have a glass of milo ice...really2 need to quench my thirst.
=]

No comments: