My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Saturday, August 29, 2009

a new kickstart for me.

Photobucket


haish.dah lame gile babi aku tak blogging.kalau dulu bukan main lagi satu hari dekat sepoloh entry aku kejekan.maklumlah dulu dekat rumah pakai streamyx.start dekat Uitm aku pakai celcom broadband vodafone punyer banyak masalah la pulak.maklumlah.bile dah duduk dekat hostel ramai je yang nak pinjam.tak nak diberi pinjam nanti dikatenya aku kedekut pulak.dah diberi pinjam jahanam jadiknya! padan muke aku! terlalu sibuk nak menjaga hati orang disekeliling aku...at the end aku yang terjerat.

aku bukan la nak salahkan sesiape pun.cume kadang-kadang aku inginkan privacy aku sendiri.aku tak suka barang-barang berharga aku di pinjam.orang yg meminjam ni kadang-kadang bukannya reti nak appriciates harta orang lain. ah sudah la.cerita lama.jangan di-ungkit-ungkitkan.buat sakit hati.

*cibai*

buat certain people yang tahu tentang story-behind-the-story aku last sem for sure at my side.specially rima-exroomnate aku last semester.thank you rima for being a good listener.a good friend. and a good leader. biarla ape yang terjadi between kite berdua dengan "mereka-mereka" itu kita saja yang tahu. we don't have to spread shitty things like they've done towards us.because we're just not the same like them. doakan semoga kita tak akan bertemu dengan mereka lagi mahu pun species-species seperti mereka.

ok.aku tak tahu nak start macam mana tapi aku dah sangap gila nak blogging.ini semua gara-gara kes manusia-manusia bedebah yang tak habis-habis mengacau hidup aku dan tak boleh tengok aku hidup bahagia sikit, mesti ade je bende yang nak di"condemned"kan ... manusia...tak pernah senang tengok orang lain senang.isn't it ironic ?

oke.skarang ni pun dah dekat 2 bulan dah aku punyer 3rd semester dekat UiTM shah alam ni.biarlah.ape nak jadi pun jadiklah.aku dah penat nak lari dari semua masalah aku. bak kate Rima "jangan lari daripada masalah haniey"

i wish i could be stronger enough to face all those things that happened to me last semester.sigh.maybe i just look tougher outside but deep down in my heart i'm just too fragile.

"ntah la ...."

tutup buku lame...bukak buku baru...ok firstly aku perlu tukar layot baru untuk page ni sebab yang ni dah buruk sangat.then i need to change my url.because i know that the "ultimate piglet" will never stop chasing me...looking for my faults...then...bolehla aku bercerite panjang dekat sini macam warung kopi mak cik kiah ! yeay !

No comments: