My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Sunday, December 6, 2009

tade inspiration.

Photobucket


hai blog.
aku dah lame tak blogging.blog aku ni, bukan takat berhabuk, bertaik cicak saje....tikus pun dah beranak pinak dah dalam blog aku ni...dah lame aku teringin nak active blogging macam time skolah-skolah dulu....cume...banyak sangat masalah yang tak dapat nak dihindari...sibok selak page orang sane-sini...teringin jadiknye...kalau x..aku dah lame dah berkubur dari blogging ni....


in the beginning memang poyo nak mampus...aku dah search layout yang terbaik punya dari wordpress...sekali dia punya coding tarak sama la...dari tadik siang aku dok kelebek punya kelebek...memang xdapat nak diubah....frusssstttt sangat-sangat xdapat pakai layout tuhh...DEMMM you !

make...semangat nak berblogging tuh pun dah lunturrrr sikit sebab impian nak pakai layout tuh dah musnah !

No comments: