My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Sunday, December 21, 2008

entry membalas dendam !

yeah.akhirnya.setelah kesekian kalinya.berjaya jugak aku mengupdate entry baru.actually since raye haji ritu lagi aku xdapat nak guna broadband aku nih...modem aku nih merajuk la plak.sakit berkurun punya lama.at last tau dah apa penyakit dia...rupanya modem aku ok je.wire connector usb nih je yg berong skit.maka untuk menjimatkan kos aku sebagai pelajar yg masih di bawah tanggungan ibu dan hanye mendapat elaun RM1000+++ je...aku pun telah mencilok abang ipar aku punyer wayer...hehehe.luckily die baik.ah.biase ahh die mane penah ade adik perempuan...hehehe....xpe..xpe... belasah je.die kaye.nnt dier beli lain la. tapi rase macam guilty pun ade sebab dia dah banyak tolong aku kot since aku belajar kat uitm ni.... mengalahkan abang2 aku sendiri.
=]

2 comments:

13may said...

Oooo...patut laa...hehe hehhe

13may said...

updet updet!

:D