My little black book

keeping me breathing...keeping me alive

Friday, November 28, 2008

a new start

Photobucket


dear bloggie...
dah lame aku xblogging kan ? ekceli wlecome to my new house ! yeah new house ! before this memang aku dah pernah ade 2 blog and both of it aku ader problem dengan nak sign in.asal aku dah lame x update blog aje, confirm aku akan ade prob dalam signing in.setelah seminggu aku mencube untuk sign in dan beribu-ribu kali aku try nak log in and dah claimed password lame aku ke e-mail aku, e-mail aku plak ade prob xboleh bukak e-mail yang orang anta kat kite.setelah beratus-ratus kali aku try bukak, still xdpat, aku pun dah give up kerane sesungguhnyer kesabaranku suda semakin menipis.make dengan itu, aku pun telah membuka account baru.hahaha.siape yang xkenal dengan nanie kan ? orang yang sangat tatawu bersabar.
=]

walau ape pun yang terjadik sepanjang 3 tahun lalu aku tetap takkan lupekan sebab aku still boleh access ke blog lame aku.tp aku tatawu la pulak kan kalo2 ade manusia-manusia yang cuba untuk memperdajal aku sebab aku selalu update blog aku kat PTAR dulu2.ape-ape aje lah kan.we can still start a new chapter of life dan aku masih seperti dulu si chubby yang happy go-lucky dan yang paling penting, aku kini telah berwajah baru dan lebih berfikiran terbuka.
=]


hurm...ape lagi nak aku story dekat sini meh ? ah...nnt aku story.skarang dah kul 3 lebih and infact aku xmandi pagi lagi.hahaha! k.chow chin chow~

No comments: